Tuesday 23 August 2011

AULYA RUSHDA :D



haii , sume ! me again . of course elly :D huhu ..! well , harini nk cerita 'bout someone nieh . hehe , kalu tgk tajuk post ni pon pelikk kan ! jgn salah sangka plakk . bdk nie baik , chumel jgk la . but , sometimes blurr yle ! sbb dye malas nk dtg skolah sbnr nye .. hehe . camtuh plak . maklum lahh bulan2 puase ni . penatt la kann .. aku tak penah lgsg rapat dgn bdk nie . ttbe tahun nie kot , agk rapat laa .. tak thu knape . jgn bnyk tnye plak !



aku dh anggap dye mcm adik aku sendri .. soo , don't try nk crik psl dgn dye !! hahaha ~ harini aku dpt kad hari raye yg p'tama . excited tau tak :DD nk tahu dari sape ?? teka lahh .. ceet ! tak payah susah2 nk teka ..tgk je tajuk post nie ape . kompem tahu dah . kan senang >3


ni lah kad raye yg dye kasik . nty aku balas balik dgn kad raye plus duit raye skalik .heheh ..shhh ..! secret auu ..! jgn gtau dye . heee .. saje jek . kalu nk tahu , bdk nie lah yg aku slalu "curhat" kalu pape jdik . anythings lah yg remeh temeh pon dye sggp dgr . so do i . kalu dye ade prob , aku tlg sehabis yg mgkn tok dye . mmg kamcing gyle ! tp , dye ade ckp thn nie x nk balik raye kmpong seremban ! kahkah ! aku tahu la sbb ape . gelak je la aku tadi . 





btw , aku citer jgk kt dye psl exam aku td , aku test akaun . dok tepi tngkp ujong dinding . ingt tmpt tuh strategik cikit . rupe2 nye ,,,, BENCANA !! salah pilih port doee ! kt lua tngkp tuh la nk ade meja guru . patuh bdk2 campak beg kat situ . dh le tngkp nyee , 2 lopong ! mmg nmpk lah kan ~ aku pon sabor je lahh . jawab exam dgn chill ;p tyme nk masuk waktu nk abes exam . bdk2 nk anta paper kt cikgu . belakang aku meja kosong . muallim pon dok kt blkg aku . mmg terbaikk la wokk ! owg first anta asna . dye lalu aku bleh tahan lagy . tp , owg ke"2" bgn nk anta ketas tuh lah yg tak tahan tahap gaban gyle maksimum kawww !!! dh nak kebabommm aku rase tyme tuh :( naseb dh abes jwb exam tak de lah serabot kple aku d'sbbkn dye .cehh ~ jgn mara yerr . kang terase plak aku citer kt sini . hahah .. pening .. pening .. pening .. coyy !



ohh ! lupe plakk , my JB junior's thn nie PMR . so , nk bagi ke tak nak duit raye . thn lps dh dpt dh , bagi lahh .. bdk kann ~ hurmm .. tahun nie ade org sudi nk beraye berdua dgn aku . heheh ,, aku trime je lahh . baju dah sedondon gitu . nak tahu sape ?! tggu je lah bile raye naty eyhh , kahkahkah :DD all my freak's friends also raye dgn aku skalik . i'll remember that sweetie ! well , that's it for today . see ya 1 

P/S :  I LOVE YOU 

No comments:

Post a Comment